Rodzaj pracy: stacjonarnie, godziny pracy między 8:00 a 16:00 – do ustalenia
Okres zatrudnienia: od marca 2024
Wymiar pracy: ½ etatu – z możliwością poszerzenia o obsługę sekretariatu fundacji do całego etatu
Wynagrodzenie: 2 600 – 4 000 brutto w zależności od doświadczenia
O organizacji:
Jesteśmy krakowską Fundacją Wspierania Idei Marii Montessori “ZIARNKO MAKU” działającą od 2012 roku. Naszym celem jest tworzenie dobrej edukacji, wychowywanie dzieci i młodzieży w duchu wartości chrześcijańskich , zgodnie z nauczaniem Kościoła Katolickiego oraz wspieranie rodzin w ich rozwoju. Inspiracją do założenia Fundacji była dla nas głęboko humanistyczna myśl Marii Montessori, w której zachwyciło nas i nieustannie zachwyca pełne szacunku podejście do człowieka, a także postrzeganie edukacji jako fascynującej przygody.
Nasze oczekiwania wobec kandydata/ki:
Potrzebujemy osoby odpowiedzialnej, zadaniowej, samodzielnie utrzymującej porządek i dyscyplinę pracy w zakresie podlegających jej obowiązków. Szukamy człowieka, który potrafi nawiązać dobry kontakt z ludźmi i będzie otwarty na ich potrzeby oraz pytania.
Co jest niezbędne, na tym stanowisku:
- Doświadczenie w pracy związanej z obszarem administracyjno-finansowym.
- Znajomość podstawowych pojęć i mechanizmów związanych z rozliczeniami.
- Umiejętności przygotowywania raportów finansowych.
- Zdolność samodzielnego i sprawnego rozliczania kilku projektów jednocześnie.
- Wysoka kultura rozmowy, umiejętność prezentacji zagadnień księgowych w prosty sposób.
- Umiejętność pisania, redagowania ofert, maili, listów, pism oraz zapytań.
- Wytrwałość i elastyczność.
- Znajomość prawa oświatowego i rozliczeń subwencji edukacyjnej.
- Sprawne posługiwanie się programami komputerowymi i wspierającymi pracę.
Mile widziane będą:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
- Podstawowe umiejętności związane z prowadzeniem sekretariatu.
Wymagania:
- Doświadczenie w pracy związanej z księgowością, finansami, administracją, prowadzeniem sekretariatu lub obsługą administracyjno-kasową.
- Wykształcenie wyższe lub średnie kierunkowe.
- Wysokie kompetencje komunikacyjne oraz interpersonalne.
- Sumienność, obowiązkowość, terminowość i rzetelność.
Zakres obowiązków dotyczy obsługi finansowej Fundacji i Szkół przez nią prowadzonych (rozliczanie wpłat, faktur, obsługa kont), tj:
- realizowanie i dokumentowanie operacji kasowych (sporządzanie raportów kasowych wraz z dokumentacją, rozliczenie zaliczek pracowniczych);
- przyjmowanie, i weryfikacja faktur zakupowych, uzyskanie zatwierdzeń merytorycznych od zamawiających zakup, weryfikacja płatności, przygotowanie faktur do zatwierdzenia;
- przygotowanie płatności faktur zakupowych;
- rozliczanie czesnego i innych wpłat szkół oraz Fundacji, kontrola płatności czesnego, sporządzanie wezwań do zapłaty, sporządzanie raportu rozliczenia czesnego dla dyrektorów szkół;
- fakturowanie sprzedaży;
- sporządzanie comiesięcznego raportu rozliczenia budżetu;
- kompletowanie dokumentacji faktur zakupowych, dowodów przychodowych (naliczenie czesnego i opłat za edukację), faktur sprzedażowych, wyciągów bankowych, dowodów magazynowych – do przekazania do biura rachunkowego;
- semestralne rozliczanie zastępstw pracowników Szkół, na podstawie wykazu od osoby odpowiedzialnej;
- współpraca z zarządem, dyrektorami oraz biurem księgowym w obsłudze budżetu Szkół i Fundacji na podstawie przygotowanych narzędzi oraz ustalonych procedur;
Co oferujemy?
- Pracę z misją w stabilnej organizacji pozarządowej.
- Praca z doświadczonym zespołem specjalistów zajmujących się ważnym problemem społecznym.
- Wynagrodzenie w wysokości 2 600 – 4 000 zł brutto za pracę w wymiarze ½ etatu – w zależności od doświadczenia i umiejętności.
- Częściową możliwość dostosowania godzin pracy do własnych preferencji.
Rekrutacja:
O co będziemy pytać podczas rozmowy rekrutacyjnej?
- Chcemy uczciwie pogadać o Twojej motywacji do pracy, potrzebach, tym co robisz w życiu i dlaczego zgłaszasz się do pracy.
- Będziemy pytać o Twój sposób funkcjonowania w pracy – jak sobie organizujesz obowiązki, czego potrzebujesz, co sprawia Ci trudność. Sprawdzimy Twoje kompetencje związane z umiejętnościami potrzebnymi na tym stanowisku.
- Zapytamy o Twoje doświadczenia, które pomogą Ci w realizacji przypisanych zadań.
Harmonogram. W jaki sposób się zgłosić?
I etap:
Przygotuj swoje CV i list motywacyjny, w którym przekonasz nas do tego, że to Ty jesteś najlepszym kandydatem na to stanowisko. Będziemy czytać z uwagą i zapewniamy, że odpowiemy na każde zgłoszenie.
CV i list motywacyjny zapisz jako pliki PDF i dołącz w formie załączników do wiadomości. Prosimy, aby załączniki nie przekraczały w sumie 2 MB.
Swoje zgłoszenie prześlij mailem na adres rekrutacja@ziarnkomaku.pl temacie wiadomości umieść zdanie: Pracownik działu finansowego – rekrutacja.
II etap:
Wybrane osoby otrzymają zadania do wykonania – sprawdzimy Twoje umiejętności praktyczne (związane z kompetencjami analitycznymi).
III etap:
Z wybranymi osobami przeprowadzimy rozmowę telefoniczną/spotkanie online.
IV etap:
Wybrane osoby po trzecim etapie zaprosimy na kolejną, bardziej szczegółową rozmowę z Dyrekcją Szkoły.
Terminy rekrutacji:
- Do 12.02.2024 r. – I etap (nadsyłanie zgłoszeń)
- Termin ustalany indywidualnie, nie później, niż do 13.02.2024 – II etap (zadania praktyczne i teoretyczne)
- 14-16.02.2024 r. – III etap (rozmowa online/telefoniczna)
- 19-22.02.2024 r. – IV etap (spotkania osobiste)
- 26.02 – 1.03.2024 r. – możliwe rozpoczęcie pracy (jeśli masz dłuższy okres wypowiedzenia, a bardzo będziemy chcieli z Tobą współpracować, zaczekamy na Ciebie!